Endodonție

Endodoția sau tratamentul endodontic

Tratamentul endodontic este una din cele mai întâlnite proceduri medicale dentare și constă în prevenția, diagnosticarea și tratamentul afecțiunilor pulpei dintelui, cunoscut în termeni populari drept „nerv”. Cunoscut și ca „tratament de canal”, el constă în tratamentul „interiorului dintelui” (camerei pulpare, a sistemului de canale și nervilor).

Există numeroase cauze care pot duce la afectarea sau infectarea pulpei dintelui, precum carii profunde sau de dimensiuni mari, traumatisme la nivelul dinților sau afecțiuni parodontale, motiv pentru care se aplică diverse tratamente pentru a menține dintele în cavitatea bucală. Pentru că pulpa are un rol esențial în creșterea și maturarea dintelui, dar și în funcționarea sa normală.

Ce presupune tratamentul endodontic ?

Scopul tratamentului endodontic este de a menține dintele în cavitatea bucală și de a asigura buna sa funcționare.

Și pentru că urmărim întotdeauna salvarea dintelui natural, la Zircomed Dental aplicăm o serie de metode prin care curățăm sistemul de canale din interiorul rădăcinii dintelui afectat, îndepărtând bacteriile și etanșând zona cu materiale biocompatibile.

Tratamentul endodontic se realizează folosind metode noi rotative, tehnici și materiale. Prepararea canalului radicular se realizează cu ajutorul unui endomotor, în care se fixează ace rotative foarte flexibile, care fac posibilă instrumentarea și curățarea canalului de resturile pulpare, chiar și la dinții cu canale curbate.

De ce să alegi un tratament endodontic la Zircomed Dental?

Medicii noștri specializați în endodonție dau dovadă de rigurozitate, pentru fiecare pacient și caz stomatologic în parte. Iar profesionalismul și priceperea medicilor noștri este completată de folosirea echipamentelor performante, de ultimă generație, pentru a asigura un tratament complet și o diagnosticare precisă.

Prin tot ceea ce facem, punem pe primul loc pacientul și îi oferim un tratament fără durere. Și chiar dacă fiecare persoană percepe altfel nivelul durerii, împreună găsim o modalitate de a suporta tratamentele endodontice.

Tratamentul endodontic la Zircomed Dental

Dacă vrei să înțelegi detaliile unui tratament endodontic realizat în cadrul clinicii noastre, îți explicăm în ce constă el, pas cu pas.

Pentru tratamentele de canal folosim lupe, apex locatorul și endomotorul; beneficiile folosirii lupelor dentare în tratamentele endodontice sunt legate de optică și ergonomie. Pentru că sistemele optice de mărire ne permit accesul facil în analiza întregului câmp operator, precizia în diagnosticare, și toate acestea, fac posibile rezultatele de calitate.

În tratamentul canalelor, folosim apex locatorul pentru determinarea poziției foramenului apical și a lungimii spațiului endodontic. Folosirea apexului locator elimină posibilitatea unui tratament endodontic incomplet, în urma căruia pot apărea complicații.

Ești pregătit pentru un zâmbet sănătos ? Contactează-ne și stabilește o programare.