Parodontologie – pentru gingii sănătoase

Cu siguranță ai auzit de multe ori în reclamele la pastă de dinți: „Dacă apar sângerări gingivale în timpul periajului dentar, consultați medicul stomatolog”.

Aceste sângerări pot însemna începutul unei probleme care poate afecta în timp dantura ta, o problemă denumită parodontoză. Boala parodontală este una dintre cele mai răspândite afecțiuni dentare și poate fi identificată prin inflamarea și înroșirea țesuturilor moi care înconjoară gingia.

Aceasta este o afecțiune periculoasă care distruge țesutul din jurul dintelui. Practic, datorită microbilor, gingia este agresată, fapt ce duce, în timp, la pierderea dinților.

Cea mai bună metodă de a preveni parodontoza este printr-o igienă dentară corectă, dar mai ales prin detartraje dentare regulate. Pentru că detartrajul sau periajul profesional realizat de medicul dentist înlătură depunerile de placă bacteriană și tartru ce nu pot fi îndepărtate prin intermediul unui periaj dentar obișnuit.

Pentru că tratamentul cel mai bun a fost dintotdeauna prevenția, îți recomandăm să ne faci o vizită chiar și în cazul în care nu simți dureri gingivale în timpul periajului dentar. Numai examinarea amănunțită din timpul consultației poate determina cauza durerii și/ sau a sângerării.

De ce să vizitezi Zircomed Dental încă de la apariția primelor semne?

Importanța unei igiene impecabile atât acasă, cât și la cabinetul de stomatologie trebuie înțeleasă de către pacient, astfel încât să prevină apariția altor afecțiuni cauzate de placa bacteriană.

De regulă, sângerările gingivale sunt primele semne ale apariției parodontozei. De aceea, tratamentele noastre te ajută să:

• îți păstrezi dinții pe arcadă (scopul principal al parodontologiei)
  • scapi de sângerările gingivale
  • îndepărtezi bacteriile din jurul dinților, care pot afecta gingiile
  • combați respirația urât mirositoare
  • menții un aspect plăcut al dinților și gingiilor

Fiecare tratament depinde de stadiul în care se află boala pacientului. Medicii noștri specializați în parodontologie vor studia și trata afecțiunile gingiei și ale țesuturilor dinților tăi, folosind aparatură laser de ultimă generație. Cu cât este depistată mai din timp problema, cu atât este mai ușor de tratat, iar tratamentul, mai puțin costisitor!

În cadrul clinicii Zircomed Dental, efectuăm tratamente complexe profilactice și curative, precum:

• tratamentul gingivitelor acute și cronice
  • tratamentul abcesului parodontal
  • chiuretaje gingivale
  • gingivectomii
  • operații cu lambou și grefă gingivală
  • amputația radiculară și premolarizare
  • tratamente de imobilizare a dinților
  • echilibrări ocluzale
  • tratamentul pungilor parodontale medii și profunde cu augmentare osoasă și membrană de colagen
  • vaccin antibacterian cu NEY PULPIN
  • infiltrații cu plasma PRP

Nu lăsa aceste probleme să se agraveze, te așteptăm pentru un control stomatologic, să îți oferim sfaturile și tratamentele de care ai nevoie pentru o dantură sănătoasă.

Programează-te la consultație!