Urgențele Stomatologice

Ai o problemă dentară? Nu o lăsă să se agraveze!

Ai o urgență stomatologică?

Medicul tău stomatolog este prea ocupat și nu te poate primi pentru urgența pe care o ai? Ai nevoie de servicii stomatologice de urgență și de un medic de gardă, la dispoziția ta la orice ora din zi și din noapte.

Când apar urgentele stomatologice?

Durerea dinților și a gingiilor poate interfera cu viața de zi cu zi, poate distrage agenția la școală sau la locul de munca și poate cauza probleme suplimentare, cum ar fi durerile de cap, ureche și gat. Durerile dentare apar în urma unui traumatism nedorit iar altele se pot dezvolta în timp, din cauza lipsei igienei orale și a alimentației neadecvate. Cu cât aștepți mai mult să tratezi un dinte afectat, cu atât este mai probabil ca situația să se agraveze. În timp ce medicul face tot ce-i sta în putință pentru a salva un dinte, trebuie să știți că opțiunile lui sunt limitate dacă aștepți până în ultima clipă.

Cum tratăm urgențele?

Tratamentul recomandat de medic depinde de simptomele specifice. Durerile de dinți sunt cea mai frecventă situație de urgență pe care o vedem, de obicei sunt cauzate de o infecție avansată în interiorul camerei pulpare a dintelui. Pentru a reduce durerea, se efectuează tratamentul de canal pentru a elimina bacteriile dăunătoare din interior și pentru a reconstrui funcția naturală a dinților. Tratamentul de extirpare poate avea o reputație „înfricoșătoare”, dar împreună cu aparatura de ultima generație fac acest proces foarte confortabil. Cel mai important este faptul că procedura are o rată de succes de peste 90%, iar mulți dinți tratați cu succes evita extracția.

Ce recomandăm pacienților

Pentru a evita o urgență dentară, iată câteva etape pe care tu și familia ta le puteți urma pentru a minimaliza riscul:

• nu uita de vizita la medicul tău stomatolog o data la 3 – 6 luni pentru controlul periodic și igienizarea profesionala a danturii.
  • periați dinții de cel puțin doua ori pe zi și folosiți ață dentara măcar o data pe zi.
  • aveți mare grija ce mâncați, evitați guma de mestecat, alimentele dure sau lipicioase.

Ori de câte ori ai o urgență dentară

Contactează-ne la numărul 0799/48.48.48 sau prin email office@zircomed-dental.ro.